Vintage junk journal

DIY / dagbok, diy, journal, junk, junkjournal, pyssel, scrap / Permalink / 2
Junk journal är det nya scrapbooking och såklart måste jag hänga på trenden. Det junkas i dagbok och album och det mesta annat. Tomtefar gav mig en skrivare i julklapp så "vintage printables" är en common Google sökning här!
Snäll som jag är delar jag med mig lite. 







#1 - - Yolanda - "Det här är mitt privata krig":

snyggt!

#2 - - zelda:

Hott stoff =O Är inne på samma linje tror jag, förutom att jag inte vetat vad det kallats. junkjournal? Har du klistrat in journalsidorna och det själv också? ( man borde besöka etsy igen, finns butiker som säljer stora paket med real vintagekort , frimärken, old stuff, scrapbooking mmmmmm för typ 50 kr eller mindre)

Svar: Åh etsy! Vi får ta en kväll (natt) då vi junkpysslar och ser i taket lyser
Mary

Till top