Jag har inte gett upp oss än

Life as we know it / Permalink / 0

Juliet, the dice was loaded from the start

Då: Minns du, vi hittade på historier om att komma från olika sidor av Bölebron, vi skrattade åt släktschismer och byggde upp en Romeo och Juliet-saga om förbjuden systerskap.
Men Juliet, alla käraste syster, kanske fanns det en viss sanning, kanske var klyftan större än vi anadae. Kaske för instabil för att hålla vägarna öppna mellan oss.

Vi har slutat mötas i trolska skogar, går inte längre längs lummiga stigar, uppsöker inte övergivna hus.
Det var bara vi, du och jag, som ett som är övergivet.

Juliet, du var mitt allt. Våra rökdimmiga uppekvällar, utbyte av ordbroderier och kreativa mementos, Melissamelodisk bakgrundsmusik när vi scrapbookade vår framtid. Men även det alllra vackraste kan vara destruktivt och jag blev rädd. Det gjorde för ont att se dig dö bort lite varje dag och vetskapen om att jag inte vara långt efter.

Oh Juliet, you exploded in my heart.


Fast Forward: Nu faller jag tillbaka i dina armar, i din värld; till det habitat jag känner så väl.Du är trots min min allra käraste, min förgätmigej, den vackraste av tulipanrosor.

Together Wendy we can live with the sadness, I love you with all the madness in my soul

Till top