Fantàsia has no boundaries

Life as we know it / Permalink / 3

Update: Norrlandsnovember med köldknäppar, ishalka och jag fryser-för-fan-ihjäl så jag föredrar att sitta instängd i mitt nintendo-shabby chic-iga hem, arsla ner mig i soffan med en snugrug, nöjesnetflixa American Horror Story och jag är helt säker på att Fantásia besitter egna kvardröjande själar. Ett nittiofemkvadratigt dockhus för living dead dolls. Så för all del, välkomna hit, we have cookies.

 
 
 Update no2: nu vill jag verkligen inte gå ut i det vi kallar vita vackra vinterland
 
#1 - - zelda:

Så himla himla fint att få del av den här utvecklingen, från förra årets blogg till denna shabby chic-janemarynivå 2. Har en medfödd, bitter dr Cox-gen som föredrar folk som vältrar sig i sin olycka och urklar över the perfect life men kan nog för första gången säga att jag är är så god damned glad över vart du kommit i livet, hur långt och viktigaste vem du är och blivit.
Du är ju garanterat en estetisk, kreativ männisch och din design och det du presenterar på bloggen är så "wow..lovley, lovley,lovley!" (Cassiestilen)
Du kan ju precis ALLT du har inom dig och tar fram, så det är en såå spännande journey att följa dig *hjärta*

Svar: tack tack kära du! även jag kommer urkla mig över det haha för det är så jävla underligt men jag lovar att aldrig pimpa blöggen (eller något annat) med carpe diem :P
iammary.blogg.se

#2 - - zelda:

btw, NY säsong av AHS? =D

Svar: Ja jag måste kolla på den! Ska bara se klart freak show
iammary.blogg.se

#3 - - zelda:

Nu är jag ju inte rätt bastard att komma här och komma ( blogg-koma, 80 procent död, hej-in-i-väggen) men yo, saknar updates !! ;( ;( VILL VILL VILL HA meeer Mary-stuff *ego, jodå*
Nej men saknar seriöst orden. Hur du formulerar ditt innanför-liv eller omgivning. Och tittar mer än gärna på dina vackra verk, ditt DIY och ögongodisbilder. Hoppas på att du får lusten och orken tillbaka snart att shara lite läckerheter. ( vanliga "tja bloggiz, idag var jobbet keff. Bye." funkar också gött.)
Krashat under jul och drullat in i nån slags kronisk utmattning men hoppas du fått den där L-Gilmore-magin; snölyckan när hon står på gatan i rosa kappa och himlen fäller vita kristallflingor.

Om vi orkar oss på projekt så hade det varit inspo-nice och en kul grej att göra nån slags gemensam blogg som flera kan äga och skriva på, anonymt också om så önskas. Typ Lukes Diner där vi konstiga, bittra och skönt tokiga och härliga hänger och hinkar kaffe. Eller något liknande?

julpöss.

Svar: Det kommer ner, ska just återuppta tänkte jag :)

Gemensam blogg låter asnice
iammary.blogg.se

Till top